Staňte sa ranným vtáčaťom

Každý deň si hovoríte, že vstanete skôr, ale len čo sa ozve na nočnom stolíku hlasné zvonenie vášho budíka, jediné na čo sa zmôžete je to, že ho vypnete alebo presuniete na neskorší čas? Ak áno, všetko naznačuje iba tomu, že ani z ďaleka nedodržiavate nasledujúce kroky pod týmto odsekom, a preto je skoré vstávanie pre vás doslova hororovou záležitosťou.

Ako sa naučiť skorému vstávaniu?

Určite si dôvod toho, prečo chcete vstávať skôr
Možno sa to zdá ako hlúposť, ale verte, že dôvodom toho, že ste sa rozhodli vstávať v skorší čas ako kedykoľvek predtým, muselo byť niečo, čo vás k tomuto rozhodnutiu priviedlo. Zistite teda čo bolo hlavným dôvodom tohto rozhodnutia a každý deň si to pred spaním pripomínajte.

Majte dostatok spánku
Nie je nič lepšie ako kvalitný spánok, ktorý by mal mať aspoň 8 hodín. Ak denne tento počet hodín naspíte, budete sa ráno cítiť oveľa lepšie ako keď toho naspíte menej alebo viac. Osem hodín je skrátka ideálna doba spánku, za ktorú si telo stihne odpočinúť.

Čo je však tiež veľkým plusom toho, aby ste dosiahli kvalitného spánku je to, že budete chodiť spať pravidelne každý deň v rovnakom čase. Tým docielite ľahšieho zaspávania a tiež toho, že sa ráno začnete pomaly, ale isto prebúdzať v rovnaký čas, ktorý si jasne definujete.

Možno v začiatkoch budovania nového návyku ohľadom kvalitného a pravidelného spánku budú mať mnohí z vás problémy. Tie však jednoducho a prírodnou cestou môže vyriešiť sušená biela moruša, ktorá ako je známe, dokáže zlepšovať váš spánok.

Nepoužívajte pred spaním nič, čo vyžaruje modré svetlo
Modré svetlo je niečo, čo udržuje vaše telo stále aktívny a podieľa sa na tom, že sa vám v noci bude horšie zaspávať. Zdalo sa vám teda, že v noci máte problémy so spaním, jedným z dôvodov môže byť práve to, že napriek spánkom sa pozeráte na televíziu alebo do displaya mobilného telefónu či iného zariadenia.


Autor: Michal Kubátko

Alternatívne produkty