H

Výraz:Hľadať
Kde hľadať:
Hoci je soľ dôležitá, jej nadmerná konzumácia môže za celý rad zdravotných problémov, ako je napríklad vysoký krvný tlak. Nie je však soľ ako soľ.
Himalájska soľ
Kateřina Doul
Ešte než v obchode siahnete po bežnej kuchynskej soli, mali by ste sa dobre zoznámiť s himalájskou soľou. Vďaka svojmu zloženiu totiž dodáva nášmu organizmu nielen rad dôležitých látok, ale má zároveň aj nespočet priaznivých účinkov na naše zdravie.
Aký prínos má himalájska soľ na zdravie?
Kateřina Doul
Ak vás zaujíma, akú soľ by sme mali denne používať, zameriame sa v nasledujúcom článku na to, ako spoznať kvalitnú a zdravú soľ.
Ako poznať kvalitnú soľ?
Kateřina Doul
Himalájska soľ sa dostáva čoraz viac do povedomia verejnosti, a to najmä vďaka svojim priaznivým účinkom na náš organizmus. Na rozdiel totiž od bežnej používanej jedlej soli neprechádza žiadnym čistiacim procesom ani nie je dopĺňaná o rôzne činidlá.
Využitie himalájskej soli nielen v kuchyni
Kateřina Doul
Medzi zástancov zdravej výživy je jasnou jednotkou predovšetkým himalájska soľ, ktorú môžete zakúpiť hneď v niekoľkých podobách.
Aké existujú druhy himalájskej soli?
Kateřina Doul
Pre lepšiu športovú výkonnosť, pre správnu regeneráciu alebo doplnenie denného príjmu bielkovín pre vegánov a vegetariánov. S tým všetkým pomôže kvalitný hrachový proteín v BIO kvalite.
Hrachový proteín
Šárka Stuchlíková
Aké sú výhody rastlinného hrachového proteínu a prečo by ho mali zaraďovať aj tí, ktorí nevyznávajú vegánstvo?
Výhody hrachového proteínu
Šárka Stuchlíková
Hrachový proteín je skvelý zdroj rastlinných bielkovín. Čo ale robiť, keď nám jednoducho nechutí?
Čo robiť, keď vám hrachový proteín nechutí?
Šárka Stuchlíková
Aminokyseliny z proteínoch sú pre naše telo nevyhnutné. Niektoré z nich si naše telo nevie samo vyrobiť, takže ich musí nutne prijímať z potravy. Pre doplnenie denného príjmu bielkovín môžu skvele poslúžiť aj rastlinné zdroje.
Prečo zvoliť rastlinný zdroj bielkovín
Šárka Stuchlíková